reklama

Maličkosť poteší

„Keby som dostala na narodeniny tú veľkú stavebnicu z výkladu“, povzdychne si azda nejedno dieťa. „Alebo tú kolobežku so zelenými kolieskami!“ Túži po tom, a je na rodičoch, či mu želanie splnia. Keď trochu vyrastie, už to vníma trochu odlišne. Stačí náznak toho, že niekto na vás myslí...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Stačí jedna sms, či priateľské podanie ruky. Materiálne veci potešia, ale najviac poteší darček zo srdiečka. Vybraný špeciálne pre Vás. Nemusí to byť nič drahé. Niečo, čo má ten druhý rád. Nemám tým na mysli veľkú čokoládu, ktorá aj tak kazí zuby. :) Niečo z vás. To, čo osloví. Dobrá kniha, alebo obľúbená hudba. Alebo niečo len tak, pre potešenie. A najkrajšie na tom je, že dotyčný možno ani netuší, akú radosť vám urobí. Áno, stalo sa to aj mne. Mala som sviatok. Prišiel za mnou chlapček, poprial mi všetko najlepšie a prekvapil ma kytičkou púpavy. Keď som mu poďakovala, iba zahanbene sklopil oči. Bolo to bezprostredné a úprimné. A navyše, vôbec som to nečakala. Ľudia dokážu byť k sebe aj dobrí. Ide len o pocit potešiť druhého. Kiež by si ľudia vedeli prejavovať radosť stále. Tak prečo nie aj dnes?

Monika Kenderová

Monika Kenderová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študentka, ktorá má rada veselých ľudí a dobré nápady. Zoznam autorových rubrík:  milé-nemiléSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu