reklama

Taký obyčajný deň

Bol to deň ako každý iný. Pochmúrny a ani mraky na oblohe nenasvedčovali, že by sa malo niečo zmeniť. Ešte k tomu aj ten dážď. Môže byť človek veselý v takom počasí? Ak sa k tomu pridá aj stereotypná cesta do práce či školy, je po nálade...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Všade plno áut, hluku, ľudí. Prechádzka v daždi nie je moc dobrý nápad. Kráčať s vetrom v nohách a dažďom za chrbtom približne pol hodiny, zmoknúť ako „sliepka“. Nie moc lákavá predstava. Ale aj tak som to riskla. Čerstvý vzduch dokáže všeličo zmeniť. I ten melancholický pocit...Cesta autom je príjemnejšia. I pre vodičov okolo ktorých prechádzam a práve míňajú môj pohľad. Našťastie, sú ku mne milosrdní a nesnažia sa ma prejsť. Konečne vlaková stanica, prechod. Vedľa mňa stojí uponáhľaná dievčina a spolu čakáme, kým prejde rýchlik. Cítim, ako mi premokajú topánky a moknú nohavice. Medzitým vlak prešiel. Dievčina sa s pokojným svedomím vybrala na trať. Len pár sekúnd ju delilo od toho, aby to bol jej posledný prechod. Z druhej strany sa rútil vlak, ktorý na seba upozorňoval len zapnutým svetlom. „Pozor!“, „Pozor!“. Vydýchla som si, keď stála opäť pri mne. Spoločne sme čakali a jej pohľad mi ďakoval. Neoplatí sa mračiť, veď každá sekunda môže byť tá posledná...

Monika Kenderová

Monika Kenderová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študentka, ktorá má rada veselých ľudí a dobré nápady. Zoznam autorových rubrík:  milé-nemiléSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu